    From: "Piotr " <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wysoka drabina
    Date: Thu, 5 Jan 2012 00:03:49 +0000 (UTC)

    4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Piszesz zupełnie o czymś innym. On pisał że wokół domu ma nierówny grunt.
    > nie ma być prostopadle do drabiny lecz na boki. Ma za zadanie stabilizować
    > drabinę na boki na wypadek gdyby akurat jedna noga zapadła się głębiej.
    >
    > Marek

    Moim zdaniem gdy się ma nierówny grunt to kilka wkrętów i desek wystarczy aby
    wykonać sobie dobre oparcie. Twój patent dalej nie daje mi spokoju.
    Jakakolwiek podpora tak wysokiej drabiny może spowodować niestabilność jej
    dołu. Dopiero wbite haki mocujące dolną poprzeczkę pozwoliłyby zaoszczędzić
    sobie emocji. Nie wiem czy w drabinach Krauzego nie ma nawet piktogramów
    ostrzegawczych zabraniających takich sposobów?