    From: Agnieszka Bohosiewicz <a...@N...screech.rychter.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wysoka lodówka
    Date: Mon, 30 Mar 2009 16:45:55 +0000 (UTC)

    Na pl.rec.dom, Tomasz Nowicki splodzil(a) nastepujacy tekst:

    > Zwró? uwag? na Liebherra - to dobra firma. O Miele nawet nie wspominam, bo
    > mnie tu niektórzy zjedz? ;?)
    > Jest jeszcze Sharp, ale b?d? móg? cos o nim powiedzie? za jaki? czas - oby
    > same pozytywy, bo jutro maja mi przywie?? nówk? :)

    Obmacałam Liebherra w MM (btw, cud się wydarzył, trafiłam na komunikatywnego
    i kompetentnego sprzedawcę), fajne te lodówy, fajne.. Cena trochę wybija z
    trampek, ale jak się chce coś dobrego to trzeba płacić. Póki co kandydatami
    są: CBPes 40560 (lub wersja biała: CBP 40560), CNes 40560 lub CN 39130 (ach
    ten wielki zamrażalnik).

    Dziękuję wszystkim za rady!

    pozdrawiam,
    Agnieszka