  • Data: 2015-07-29 21:20:32
    Temat: Re: Wysokie napiecie
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu środa, 29 lipca 2015 10:24:00 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa
    > napisał:

    > Spróbuj merytorycznie wyjaśnić, jakie znaczenie w omawianym kontekście
    > miałoby czy linia miałaby 5kV mniej lub więcej, hmm?

    Chyba nie zadałeś sobie trudu i nie przeczytałeś mojego postu.
    Merytorycznie dla tego przypadku różnica jest żadna i inaczej nie bedzie!
    Strasznie kręcisz, nie bardzo wiadomo co chodzi ci dokładnie.
    Powołaj się na któryś z punktów przytoczonej normy 05100 lub Dz.U. 81,
    który jest dla ciebie niejasny? Widziałes kiedykolwiek te dokumenty na oczy?
    pozdr.
    Jones

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów
    12008 (20150728) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Smart Security.