  • Data: 2009-03-01 18:20:23
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    news:408a55bd-147e-43a0-b709-8ac3b74275e3@q11g2000yq
    h.googlegroups.com...

> [...]

    To ja jako pierwszy zapłaciłem za zniszczony materiał paragonami z
    Castoramy. Tak mi naniszczył materiałów, że kazałem mu poprawić robotę,
    dokupiłem w Castoramie na osobny paragon i jak przyszło do rozliczenia to
    dałem paragon i reszte w gotówce.
    Miałem też drugiego wykonawcę z którym pojechałem podobnie tyle, że bez
    wstępnych krzyków. Przywiozłem kulturalnie drugi materiał poprosiłem żeby
    zrobił jeszcze raz i zapłaciłem paragonami.
    Teraz nie musiałem płacić paragonami ale nie wiem jak to naprawić, bo fugę
    rozrobił z brudną wodą albo w naczyniu po kleju do gresu jakoś tak. Zresztą
    nawarstwiało sie ostatnio, bo zaczął omijać procedury izolacji
    przeciwwilgociowej, gruntowanie, okłamywał mnie przy zabudowach, że coś tam
    zrobił, a nie zrobił, ociągał sie coraz bardziej.
    Ogólnie kopniaka dostał z roboty.
    Robił o 1.5 miesiaca za długo, już miałem go dosyć.