  • Data: 2009-03-02 09:20:38
    Temat: Re: Wywaliłem kafelkarza na zbity pysk :-)
    Od: "Adi7" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A znasz partacza który sie przyzna ze jest partaczem?;)))

    Ja potrafie się przyznać do błędu i nie mówię że nigdy ich nie robie bo to
    jest nie możliwe

    . Jak rozmowy w podobnym tonie jak na grupach
    > prowadzisz z inwestorami to życze powodzenia

    Zartujesz chyba :)

    nie wiem nie znam tej paktyki bo nigdy mi tak nikt nie zapłacił, swojej
    pracy się nie wstydze, zapraszam każdego kto ma chęć obejrzec to co robie,
    taki jest system moich kolejnych zleceń ktoś mnie poleca albo najpierw
    ogląda moją pracę i wtedy nikt nie musi narzekac ze ma partacza na budowie i
    musi płacić paragonami :)

    Adi