    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Date: Fri, 11 Mar 2011 10:57:30 -0800 (PST)

    On 11 Mar, 19:26, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Wlasnie gdzies mialem link, ze byly mokre tj. wilgotne, sciana ktora bardzo
    > szybko wyschla a styropian po po trzech miesiacach nadal nie byl suchy. Link
    > razem z reszta systemu znikl z mojego dysku a teraz nie moge znalezc.

    Ale to znaczy tylko tyle ze to moglo byc rownie dobrze lobby scian 1W.
    Gdyby sciany 2W byly mokre od zewnatrz to bylby to problem na masowa
    skale - w takiej scianie szybko roslyby grzyby i plesnie, a mimo
    tysiecy (a moze i dziesiatek tysiecy) ocieplonych budynkow
    jednorodzinnych i blokow - nie slyszy sie o tym masowo :) Juz sam fakt
    ze Ci wujek google nie chce pomoc przemawia raczej za tym ze sciany
    pod styro maja sie bardzo dobrze :)
    pozdr.

    --
    Adam