  • Data: 2011-03-11 20:05:39
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Powiem Ci tylko Maniek, ze ja moj tynk na scianie 2W co 2-3 miesiace
    przejezdzam karcherem (bo nie mam jeszcze opaski i po mocnych opadach
    czasem jakis syf zostanie) i kompletnie nic sie z nim nie dzieje. Ten
    sam karcher w samochodzie potrafi lakier zerwac :-) Moj szalony pies
    wazacy 40kg czasem skoczy na tynk zeby sie oprzec (jak ktos go przez
    okno zawola) - zapiera sie pazurami. I tez nic. A specjalnie delikatny
    to on nie jest (pies;)) Wiec - przede wszystkim musisz zweryfikowac
    swoje doswiadczenia co do wytrzymalosci i twardosci sciany 2W :-)
    pozdr.

    --
    Adam