  • Data: 2011-03-12 16:47:14
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:99a66caa-d166-45bb-aff3-6f586f3666e7@o10g2000vb
    g.googlegroups.com...

    > Mam lampy, wlaczniki, antene satke. Nie widze problemu - poprostu
    > trzeba uzyc innych kolkow. To nie jest problem ani wada.

    Nie no skad. :-) Ja przybije w drewniany kolek wbity w sciane a Ty bedziesz
    szukal innych kolkow. Kolek mogacy mocowac co kolwiek w 20cm styropianie nie
    lezy w kazdym sklepie.

    > Gdyby sie nie
    > dalo tego powiesic - bylaby.

    Nie ma sciany do ktorej nie da sie nic powiesic, to zadne porownanie tak jak
    nie ma scian 1W calkowicie przemarzajacych.

    > Jezeli pozwalasz dzieciakom odbijac
    > brudna pilke o tynk to Twoja sprawa.

    Biore myjke i jazda, nawet 200 atm. nie zmyja mi elewacji.

    > Ja bym nie pozwolil - do
    > odbijania pilki mam pol hektara pola. Zreszta nie mam nawet za bardzo
    > miejsca gdzie moznaby tak pilke sobie poodbijac - wszedzie wielkie
    > okna, a od polnocy jest wszedzie krzywo bo spady sa :)

    Pozwalanie czy nie pozwalanie, oraz posiadanie hektara pola nie jest raczej
    argumentem. Ja moge a Ty nie.

    > Znaczy jaki parapet ? Przy porothermie 44 okno (zalozmy 7cm szerokie)
    > zamontowane w srodku da 18,5cm parapetu z zewnatrz i wewnatrz. Ja mam
    > 20cm.

    To jest 3cm roznicy. Duzo i nie duzo, ale tematem watku jest Ytong a to juz
    10cm.

    > Ale to i tak kit - moje dwa podstawowe okna (3 metry szerokie i
    > 2m wysokie kazde) to wysuniete wykusze z "boczkami", ktore maja 0cm
    > glifow i slonca mam pod dostatkiem :)

    No wiesz, w ten sposob to ja moge napisac, ze ja wszystkie sciany mam ze
    szkla a sciane jednowarstwowa z Porothermu dla ozdoby przy drzwiach
    zewnetrznych.

    > Patrz mi tez nie :) A z tych glifow docieplonych tez Ci nie zlazi? ;-)
    > Dziwne :)

    Glifow docieplonych styropianem?

    > Ja tez. Widac nie dotykales nigdy sciany 2W

    A nie no w zyciu. Nigdy nawet jej nie widzialem. Moze nie pisalem, ale
    jestem z ksiezyca. :-)

    > - podwojna warstwa kleju z
    > siatka + tynk to bardzo twarda powierzchnia. Spokojnie mozesz opierac
    > drabine, szpadel, watpie nawet czy piescia bylbys w stanie ja
    > naruszyc. A mlotkiem to ja i w Twojej 1W wykuje dziure - naprawe tez
    > bedzie widac - jak to przy kazdym tynku :)

    Adam, to nie ma znaczenia czy Ty mozesz i ja tez. Tu nie ma co porownywac.
    Sciana ze styropianu nigdy nie bedzie lepsza od litej sciany 1 czy 3W.

    > Drogi alkohol pijasz :-)

    A co mam Absolwetna pic? :-)

    Pozdro.. TK