    From: janusz_kk1 <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Date: Mon, 14 Mar 2011 19:02:07 +0100

    Dnia 14-03-2011 o 13:03:55 Ariusz <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Oj obawiam się o twoją fachowość - troszkę bzdur napisałeś, a zwłaszcza
    > jako budowlaniec powinieneś wiedzieć jak unikać mostków przy ścianie 1W
    > - niestety ty zakładasz, że będą okna przemarzać i będzie tam pleśń
    Wiesz co kolego zanim zaczniesz mi coś zarzucać to sie zapoznaj dokładnie
    z moim tekstem i poczytaj trochę fachowych książek, wtedy sam przestaniesz
    pisać bzdury. Ja nigdzie nie napisałem że przemarzają okna tylko glify
    przy oknach
    i jest to zjawisko normalne dla muru 1W.

    > akurat bardziej zależy od samych okien i wentylacji niż od ściany i przy
    > 1 jak i 2W możesz mieć pleśń.
    Pierdu pierdu, nic nie wiesz a na siłę starasz się coś napisać.

    > Co do zaś samego bloczka Ytong - to główny jego skład to WAPNO i PIASEK,
    > ten pierwszy składnik ma pewne właściwości poczytaj sobie jakie.
    Co ty nie powiesz?
    NAPRAWDĘ?
    nie wiedziałem :)
    Dziękuję za oświecenie, a na przyszłość proponuje piaskownicę, tam się
    wyżywaj.

    A to mało?

    --
    Pozdr