  • Data: 2011-03-15 22:29:43
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 15-03-2011 o 21:22:19 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    z.googlegroups.com...

    > 1,64 to koszt 1m^3 z VAT. Przyjmijmy asekuracyjne 8,5kWh z 1m^3, wychodzi
    > 0,19zl. Niektorzy licza 10kWh/m^3.
    > Wczesniej musialem walnac sie gdzies rachunkowo, bo wychodzi dla 1,64
    > koszt
    > Twojego ogrzewania 2850,-

    >>> wewnatrz. Dojdzie 18cm lambda 0,033 i kolejne 10C. Jest jeszcze dziura

    > I wcale sie nie dziwie, bo mi juz dawno. :-)

    > Na miesiac.

    > Czyli dzis nie oplaca mi sie docieplac. 150m^2 sciany po 100zl/m^2 to
    > 15000zl. Dobrze jakby wszyscy liczyli przed termomodernizacja.

    > Ja decyzje podejmowalem juz jakis czas temu i zgadzam sie, ze jest
    > zimniejsza. Temu przeciez nie przeczylem nigdzie. Nie zgadzam sie z
    > fanatycznymi opiniami, ze tylko sciana 2W jest super hiper a 1W jest zle.
    > Powtarzam, nie zauwazam zadnych preciwwskazan do jej stosowania poza byc
    > moze, bo tego przeciez nie sprawdze nieco wyzszymi rachunkami za
> [...]
    No to Maniek skoro cie nie przeraża to popatrz na mostki cieplne
    tu masz kiepsko murowaną ścianę
    http://termodom.pl/UserFiles/System/Mini/b6ddff1229a
    428d5d4261213cbe35066_270x150.jpg
    a tu widać ja przemarza naroznik
    http://termodom.pl/UserFiles/System/Mini/160fb4dd570
    f2df6e201c03174b57cbb_273x150.jpg
    dziwne że ten co opisywał to zdjęcie nie zauważył narożnika a widział
    placki z gipsu :)
    tu masz przykład połaczenia ścianki kolankowej z poddaszem
    http://termodom.pl/UserFiles/System/Mini/842996a192e
    a9ec77ff669922c34d8be_233x130.jpg

    Tam jest więcej takich, akurat one pokazują błędy ocieplenia ale dla 1W te
    wyniki mogą być
    tylko gorsze.
    --
    Pozdr