    Subject: Re: Ytong Multipor - ocieplanie od środka
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Fri, 10 Jun 2016 16:50:15 +0200

    W dniu 2016-06-10 o 15:40, Budyń pisze:

    > a wentylacje masz tam przyzwoitą? pol klopotow to od wentylacji spartaczonej.

    To to ja wiem. Wentylacji tam nie ma, ale jest niedaleko nieużywany
    kanał kominowy. Był tam kiedyś podłączony piec kuchenny, który został
    zastąpiony kuchnią elektryczną.
    Pomieszczenie to to garaż. Ponad tym pomieszczeniem jest taras, który
    kiedyś chcą zabudować i zrobić tam kolejne pokoje, wobec czego
    bezsensownym byłoby ocieplać strop od góry. Obecne ocieplenia ma być
    tymczasowe.