    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Z cyklu OT tym razem dla Adama :-)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 19 Mar 2014 15:31:32 +0100

    Wed, 19 Mar 2014 12:57:34 +0100, Maniek4

    > Ale przez takie podejscie poniekad jest jak jest.

    Jest jak jest przez tych co to akceptują i chodzą do kina, tudzież
    korzystają z serwisów społecznościowych. Przecież gdyby ludzie przestali z
    nich korzystać tak jak psioczą na rozwiazania tam stosowane, to by się te
    serwisy/usługi/firmy nie utrzymały.

    > Chcesz isc do kina to nie masz wyboru.

    Odpowiedź pozostaje ta sama.
    Nie trzeba chodzić do kina jeśli jego forma nie odpowiada.

    > Adam pisze, ze jak sie placi to nie ma reklam.

    Pozostaje pytanie ile się płaci. Bo że się płaci, nie znaczy że płaci się
    za wszystko. Tj. bilet do kina kosztuje 20 zł (?) a bez reklam musiałby
    kosztować np. 60. Ja bym zapłacił i 60 gdyby nie było reklam i ciamkaczy,
    ale to zapewne odstraszyłoby rzesze ciamkaczy i reklamopożeraczy. Dlatego
    jest jak jest.

    > I tak po malu uspia nasza czujnosc, przyzwyczaja,
    > a nam bedzie zylo sie lepiej. :-)

    Mnie się dobrze żyje bez papki...

    > Pryska przy okazji poczucie uczciwosci w czasie ogladania pirata.

    ...a filmy sobie oglądam rok czy dwa lata po premierze. Nic się nie stanie
    jak w towarzystwie nie będę mógł błysnąć obecnością na "super seansie"
    najnowszego filmu.

    --
    Pozdor Myjk