    From: "mirek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z cyklu: koszt budowy domu :-)
    Date: Thu, 16 Dec 2010 13:03:24 +0100

    to zalezy od wielu rzeczy. Czy będziesz budowal np z taniego silikatu czy
    drogiego maxa. Czy styrodur kup[isz w promocji po 220 czy w sklepie po 360.
    Folie budowlana po 90 gr za metr czy po 1,60. Rozbierzności cen materiałów
    mozliwych do uzycia sa bardzo duże , rozbieznośc tego samego materiału w
    zalezności od miejsca zakupu nawet do 100 procent. Kominek za 1200 czy za
    12000. Jak będzie sam kupował lub pilnowal zakupów to duzo zaoszczędzisz.
    Duzo zalezy od ekipy. Niekoniecznie chodzi o koszty roboczogodziny, ale
    dobra ekipa mało strat zrobi i mało popraeek i duzo doradzi. Dachówka za 18
    zł za metr czy za 200 zl za metr.
    Wtedy możesz sobie robic kalkulacje.

    --
    buy and sell your photos