    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z czego drzwi przesuwne?
    Date: Sun, 30 Jan 2011 13:42:32 +0100

    > Tak chciałem, ale szkło hartowane 8mm, 2,5 x 1,7 m to nie za wiele?

    Moj wymiar to 2,7 x 1.3 wiec troche wezszy, szklo hartowane chyba 8mm (
    a moze 10? nie pamietam). To moje wazy gdzies ok 80-90kg? (robilem to
    dwa lata temu i szczegolow nie pamietam). Wisi to na specjalnych
    prowadnicach/szynach przymocowanych do sufitu. W podlodze jest tylko
    malutki element. ktory zapobiega kiwaniu sie szyby. Wydaje mi sie, ze
    takiej szyby nawet nie warto wsuwac do jakiejs szczeliny w scianie bo ma
    ona duzy walor estetyczny, w przeciwienstwie do tak wielkiej powierzchi
    z innego materialu, ktory bedzie "cieższy" optycznie. No ale to moje
    zdanie, pewnie zwolennicy drewna moja inne :)
    No i warto wspomniec jeszcze o cenie, bo to rozwiazanie chyba drozsze
    niz te z innego materialu. Mnie to kosztowalo ok 4000PLN (szklo,
    prowadnice, montaz i jeszcze dodatkowa folia, ktora zmiejsza
    przeziernosc tej szyby. W Twoim przypadku (szyba pomiedzy kuchnia a
    salonem) nie bedzie ona konieczna (tylko przedmioty stojace bardzo
    blisko szyby (10-20cm) ,jak moja pralka, byly zbyt widoczne)

    --
    pozdr
    Wojtek

    Można taki