  • 1. Data: 2011-01-30 07:50:00
    Temat: Z czego drzwi przesuwne?
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Z czego wykonać drzwi przesuwne podwieszane, odgradzające salon od kuchni, chowane
    w ściankę? Miała być zwykła płyta ale wyglądałoby to zbyt ordynarnie :(
    Myślimy o kombinacji plexi i płyty albo coś w tym stylu. Wymiar HxS 2,5 x 1,7 m.
    Poradźcie proszę.

  • 2. Data: 2011-01-30 09:02:33
    Temat: Re: Z czego drzwi przesuwne?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:
> [...]
    > zbyt ordynarnie :(
    > Myślimy o kombinacji plexi i płyty albo coś w tym stylu. Wymiar HxS

    może jednak gotowe... :)

  • 3. Data: 2011-01-30 09:42:28
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    > może jednak gotowe...  :)

    Może... jakieś propozycje? :) byłbym b. wdzięczny, bo nie znam się na tym
    kompletnie, a żona nie odpuszcza ;)

  • 4. Data: 2011-01-30 10:05:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maxi wrote:

    > Może... jakieś propozycje? :) byłbym b. wdzięczny, bo nie znam się na
    > tym kompletnie, a żona nie odpuszcza ;)

    polecam strony internetowe producentów drzwi...

    jeśli nie masz włąsnyuch pomysłów to jakoś słabo widze ze sam takie drzwi
    zbudujesz :)

  • 5. Data: 2011-01-30 10:31:00
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 1/30/11 8:50 AM, Maxi wrote:
    > Z czego wykonać drzwi przesuwne podwieszane,

    Szkło !
    Mam o podobnych wymiarach w lazience, ktore zaslaniaja czesc
    "gospodarcza" (junkers, pralka itp),

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-01-30 11:42:23
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    > Szkło !

    > Mam o podobnych wymiarach w lazience, ktore zaslaniaja czesc

> [...]

    Tak chciałem, ale szkło hartowane 8mm, 2,5 x 1,7 m to nie za wiele? Można taki
    duży rozmiar zrobić ze szkła hartowanego? Ile to będzie ważyć?

    Jutro zamierzam pojechać do firmy, która robi drzwi przesuwne, ale chciałem
    wcześniej zrobić wywiad :)

  • 7. Data: 2011-01-30 12:42:32
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    > Tak chciałem, ale szkło hartowane 8mm, 2,5 x 1,7 m to nie za wiele?

    Moj wymiar to 2,7 x 1.3 wiec troche wezszy, szklo hartowane chyba 8mm (
    a moze 10? nie pamietam). To moje wazy gdzies ok 80-90kg? (robilem to
    dwa lata temu i szczegolow nie pamietam). Wisi to na specjalnych
    prowadnicach/szynach przymocowanych do sufitu. W podlodze jest tylko
    malutki element. ktory zapobiega kiwaniu sie szyby. Wydaje mi sie, ze
    takiej szyby nawet nie warto wsuwac do jakiejs szczeliny w scianie bo ma
    ona duzy walor estetyczny, w przeciwienstwie do tak wielkiej powierzchi
    z innego materialu, ktory bedzie "cieższy" optycznie. No ale to moje
    zdanie, pewnie zwolennicy drewna moja inne :)
    No i warto wspomniec jeszcze o cenie, bo to rozwiazanie chyba drozsze
    niz te z innego materialu. Mnie to kosztowalo ok 4000PLN (szklo,
    prowadnice, montaz i jeszcze dodatkowa folia, ktora zmiejsza
    przeziernosc tej szyby. W Twoim przypadku (szyba pomiedzy kuchnia a
    salonem) nie bedzie ona konieczna (tylko przedmioty stojace bardzo
    blisko szyby (10-20cm) ,jak moja pralka, byly zbyt widoczne)

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 8. Data: 2011-01-30 13:09:13
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

> [...]
    > salonem) nie bedzie ona konieczna (tylko przedmioty stojace bardzo
    > blisko szyby (10-20cm) ,jak moja pralka, byly zbyt widoczne)

    Dzięki! U mnie inaczej to wygląda, gdyż drzwi będą wsuwane w ścianę (ścianki już
    są), szyna przymocowana, wózki jezdne czekają... Miały być proste drzwi z płyty
    18 mm, ale postanowiliśmy, że będzie to coś również dekoracyjnego i stąd
    poszukiwania na szybko. Mylę o szkle hartowanym, o plexie, itp. w jakiejś ramie
    alu... Albo jakaś kombinacja tego:
    http://img809.imageshack.us/img809/1683/p501505.jpg
    Tylko, że dla szyby musiłbym wymienić wózki o większej liczbie kółek. Pozdr!

  • 9. Data: 2011-01-30 13:18:25
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Albo jakaś kombinacja tego:
    > http://img809.imageshack.us/img809/1683/p501505.jpg

    O!, wlasnie tak to powinno wygladac :) , bez zadnych ramek aluminiowych
    itp :),
    Powodzenia w poszukiwaniu wlasciwego rozwiazania

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 10. Data: 2011-01-30 13:26:21
    Od: "Maxi" <m...@o...pl>

    Albo jakaś kombinacja tego:
> [...]

    > itp :),
    > Powodzenia w poszukiwaniu wlasciwego rozwiazania

    OK, jeszcze na koniec pytanie z użytkowania> Co sądzisz o wytrzymałości? Jaki
    uderzenie to wytrzyma, bo to będzie przecież dużo powierzchnia? Ciągle poszukuję
    kombinacji szkła i czegoś więcej, a le bez rezultatu.