  • Data: 2010-12-29 09:50:20
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 10:45, "Budyn" <b...@g...pl> wrote:

    > No ale wlasnie to nalezy podkreslac - sciana z porotermow wymaga wielkiej
    > starannosci w budowie i nie wybacza bled w. Bo wieje wtedy z gniazdek :)

    Mysle ze bardziej trzeba sie skupic na uszczelnieniu ocieplenia. Nawet
    gdyby poziome spoiny byly idealne to mamy przeciez ciagle spoiny
    pionowe nieszczelne. Jak ktos nie wstrzyknal bardzo dokladnie pianki
    na styku ocieplenia piwnicy (lub fundamentow) i parteru, to moze miec
    problem. Ja tam mam nie dosc, ze wstrzyknieta piane to jeszcze calosc
    jest z naddatkiem oklejona siatka z wlokna. Na to wszystko przyszla
    druga warstwa kleju i tynk. Nie widze najmniejszej mozliwosci jak tam
    moze sie dostac wiatr.

    Chyba jak ktos nie ocieplal fundamentow i ma ocieplenie zaczete od
    zwyklej listwy, a pod nia ma "pusto", to wtedy owszem. Ale kto tak
    robi? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.