    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z czego sciana?
    Date: Wed, 29 Dec 2010 02:05:39 -0800 (PST)

    On 29 Gru, 10:56, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Poczekaj rok czy dwa az piana odejdzie i sie zrobi szczelina taka 0.01 mm po
    > calosci to zobaczysz co bedzie.

    Ale w ktorym miejscu mialaby sie zrobic szczelina - dokladnie ?
    Wszystko az do lawy jest podwojnie zapackane szczelnym klejem, a
    nastepnie przysypane na 2,5m wysoko. Tam pod ziemia raczej wiaterek
    sie nie dostanie :) Wiec nawet jakby cala piana odeszla na 1mm to
    ocieplenie jest szczelne dzieki klejowi. Ot wyobraz sobie ze dom jest
    opatulony taka folia stretch, od dolu przysypany kilkuset tonami
    ziemi, od gory zapianowany (ale to nie wazne - nawet jakby u gory sie
    zrobila szpara to powietrze z gory na dol nie przeleci :)

    Wiec gdzie ta szpara sie ma pojawic?

    > Przed ociepleniem trzeba bylo porotherm otynkowac szprycem podkladowym.
    > nie ma zadnej gwarancji, ze robotnicy robili solidnie jak tylko pojechales z
    > budowy. Robili pewnie tylko jak patrzyles.

    Akurat ocieplenie robil mi moj zaufany znajomy wiec o to sie nie
    martwie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.