  • Data: 2015-02-07 21:00:21
    Temat: Re: Z czego scianka?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-07 o 20:24, Kris pisze:
    > Jaki nacisk na cm2 posadzki powoduje np Twoja teściowa jak wpadnie w gości? I
    zakładami że szpilek(1cm2 na obcas nie nosi)

    Moja teściowa mieści się w normach, więc bym się nie obawiał :)

    Piszesz o sporadycznym obciążeniu, a ściana to jednak stoi na stałe.

    Nie bez powodu pod murowane ściany działowe projektuje się podciągi,
    fundamenty, lub przynajmniej daje solidniejsze zbrojenie stropu.

    Pozdrawiam,
    MW