  • Data: 2012-03-17 09:30:44
    Temat: Re: Zabudowa kominka - kilka pytań
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Czyli będziesz wstawał w nocy i sprawdzał, czy Ci w kominku wygasło, żeby
    >zamknąć przepustnicę? Bo jak Ci wygaśnie, to tą rurą będzie Ci nawalać
    >zajebiście mroźne powietrze bezpośrednio do domu.

    Kilka postów wcześniej pytalem czy mogę zostawić rurę pod kominkiem i
    zrezygnować z dolnych kratek.
    Odpowiedź była że nie bo nie o to chodzi aby lodowate powietrze ogrzewać
    tyle że ogrzewa się powietrze z pomieszczenia a dodatkowe powietrze jest do
    komory spalania a nie do wentylacji wkładu ..
    Przecież też są wkłady które mają dopływ świeżego powietrza od razu do
    komory spalania ...
    Gdyby chodziło tylko o wentylację wkładu to po co producenci by robili
    wkłady z dopływem swieżego powietrza do komory spalania ???

    >No i kolejna kratka, których Twoja żona nie lubi :)

    Obecnie już się pogodziła z tym ;)
    Poza tym zostały zlikwidowane 2 kratki które najbardziej "wkurzały" i psuły
    wygląd.

    A tak zostawiłbyś otwarty dolot pod wkładem i nawet by go widać nie było...

    Z tego co się orientowałem i rozmawiałem to dopływ świeżego powietrza
    powinien być albo połączony z komorą spalania bezpośrednio albo tak
    wyprowadzony aby świeże powietrze mogło być zasysane do komory spalania.
    U mnie dopływ (kratka) jest pod wlotem powietrza do komory spalania ...