  • Data: 2009-05-31 11:05:21
    Temat: Re: Zabudowa kuchni - montaż mebli kuchennych
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał

    > Dasz radę

    > Trzeba mieć wyżynarkę, wkrętarkę, wiertarkę, ołówek.

    No wszystkie narzędzia mam. W miarę jak budowa domu postępowała, zamiast
    płacić ogromne pieniądze fachowcom, doszedłem do wniosku, że lepiej kupić
    sobie narzędzia i zrobić samemu. To i satysfakcja i narzędzia zostają, no i
    sporo grosza zaoszczędzonego...

    Wyrzynarka to co prawda zwykły jeden z tańszych Boschów bez wodotrysków, ale
    myślę, że otwory w blacie tym powycinam?