  • Data: 2010-08-09 10:43:33
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Pewnie masz racje. Ale skoro to konkretne urzadzenie spełnia jego
    > wymagania to nie widzę potrzy kupowac lepszergo. Skoro jakośc obrazu itp
    > go zadowala to bez senu kupowac coś lepszego.
    To nie jest tak, raczej przyrównałbym do tego, że mając chcąc kupić
    samochód masz wybór (dla przykładu) między fiatem Pandą a Fordem Galaxy
    ( różnice w cenie i funkcjonalności zasadnicze) kupujesz rower bez
    przerzutek :) jeździć się da, i jest tanio.
    >A czy VGA czy coś
    > lepszego?

    wręcz przeciwnie, kupując projektor zakładam filmy z anteny, dvd, czasem
    podłaczenie komputera, więc przestaw sobie teraz rozdzielczość w kompie
    na 640x480.
    To dla koneserów. Ja mam aktualnie dekoder cyfry i pewne
    > programy sa nadawane w jakości HD a większość normalnie.

    Ja nie mam. Wolę książki, lub kosiarkę, bądź imprezkę ze znajomymi.
    Filmy oglądam w kinie.
    I uwierz mi te
    > normalne mi jak najbardziej odpowiadaja- patrzac na programy HD różnica
    > dla mnie nie jest warta zadnych dodatkowych nakładów. A ponieważ dekoder
    > hd z twardym dyskienm kupiłem z lombardu okazyjnie za bodajże 80zł to z
    > niego korzystam. Gdybym miał cokolwiek zapłacic więcej za jakość HD na
    > pewno bym z tego nie skorzystał.
    > Z drugiej strony piszesz o tym urzadzeniu że jest marnej jakości a z
    > pewnością nie miałes okazji go przetestować "na żywo"

    Akurat projektorami zajmuje się zawodowo i miałem okazję testować
    również tego typu urządzenia i dlatego tylko pozwoliłem sobie zabrać
    głos w dyskusji. Choć całe szczęście i świadomym moim wyborem jest
    troszkę inny segment rynku niż kino domowe i projektory do kina
    domowego. Czasem się zastanawiam, po co ludziom okulary jak wystarczy
    metka z ceną :) Wystarczy, że kupisz coś o 2000 - 2000 zł droższego i od
    razu lepiej widać :)

    Tu się z tobą w 100 procentach zgadzam.

    pozdrawiam
    rafał