  • Data: 2012-02-24 23:13:12
    Temat: Re: Zaj?ce
    Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-24 22:27, W?drowniczek pisze:
    > Witam.
    > O wr?ble ju? tu niepok?j by? wyra?ony, teraz ja wyra?am
    > sw?j o zaj?ce. Ganiam du?o po polach na bieg?wkach
    > (u nas ?niegu kupa jeszcze) i w poprzednich latach (tzn zimach)
    > cz?sto widywa?em charakterystyczne tropy albo i samego
    > tropo-wykonanwc? jak d?ugimi susami pomyka?.
    > Teraz ani jednego. Gdzie? je szlag trafi?.
    > Wr?bli w mojej okolicy jest do??, zaj?cy nic.

    Lisy do spółki z jastrzębiami załatwiły na amen te kicające szkodniki :)
    Wyżerają młode i mam spokój z drzewkami, teraz coś na bobry by wypadało
    wymyślić bo to nowa zaraza od kilku lat ... w życiu bym nie uwierzył, że
    potrafią obalić ponad metrową w średnicy wierzbę, gdybym tego nie
    zobaczył na własne oczy ...