eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora › Re: Zakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Date: Tue, 12 Jan 2016 21:23:31 +0100

    > NIe wiem gdzie mieszkasz ale w okolicach nowego sącza (południowa małopolska)
    > najwięcej w d.pe dają właśnie takie małe rzeczki
    > Nikt o to nie dba
    > nikt się tym nie interesuje
    > koryto zarasta a potem jak walnie 100 litrów/m2
    > ludzie się dziwią i odkrywają że mają rzekę obok.
    > Przerabiane kilkakrotnie na moim terenie.
    > Przejedź się do zarządu melioracji i wód,
    > I zapytaj się kiedy ostatnio ta rzeczka wylała.

    Przejechałem się i pooglądałem od strony krzaczorów i rzeczki. Masz
    rację, strasznie zaniedbane. W okolicy jest bardzo dużo stawów
    hodowlanych, ale nie robią wrażenia jak by ktoś o nie dbał. W dalszej
    okolicy też są stawy, ale tam nawet ciężki sprzęt czasami pracuje
    (ostatnio widziałem spychacz - co prawda nie jeździł po dnie, ale widać
    że niedawno i owszem :)

    Odpuściłem tą lokalizację, nie mam zamiaru budować się kilka razy, więc
    trochę solidniej przyłożę się do wyboru lokalizacji.

    THX wszystkim za porady.

    Irek.N.