eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora › Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
  • Data: 2016-01-13 12:51:48
    Temat: Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan JK napisał:

    > ===============
    > Witam ponownie.
    > Jesteśmy w Polsce więc staram się pisać po polsku, w tym używając zanków
    > narodowych.
    > Głównie ze względów bezpieczeństwa czytam całą pocztę w formacie zwykłego
    > tekstu, tak samo zresztą ją pisząc.
    > Jeśli uważasz, że robię coś źle to proszę o uwagę.
    > Pozdrawiam - JK

    To była właśnie moja uwaga -- należy zmusić czytnik (Outlook Express,
    jak rozumiem), by umieszczał w nagłówkach deklarację charsetu, jakiego
    używa. Używa iso-8859-2 (bardzo dobrze), więc powinien to zakomunikować
    odbiorcom, którzy bez tego wcale nie muszą się domyśleć jak zakodowane
    są polskie znaczki (mogłyby być jeszcze jako utf-8).

    --
    Jarek