eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZakup działki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora › Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
  • Data: 2016-01-13 13:28:00
    Temat: Re: [off-topic] Zakup dzia?ki budowlanej w okolicy stawu lub jeziora
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan JK napisał:

    > No to - wykorzystując jeszcze przez chwilę cierpliwość czytających
    > - pytanie do Jarosława Sokołowskiego:
    >
    > jak "zmusić czytnik (Outlook Express, jak rozumiem), by umieszczał
    > w nagłówkach deklarację charsetu, jakiego używa".

    Ha! Wiedziałem, że to się (dla mnie) tak skończy! Ja tego czytnika
    (Outlook Expres) chyba nawet na oczy nie widziałem, więc gdybym
    sam miał jakichś szczegółowych instrukcji udzielać, to ktoś mógłby
    słusznie powiedzieć, że "diabeł ornat przyodział i ogonem na mszę
    dzwoni".

    Wpisałem więc w gugla frazę "zmusić czytnik (Outlook Express, jak
    rozumiem), by umieszczał w nagłówkach deklarację charsetu, jakiego
    używa". To znaczy przekleiłem, bo mi się nigdy zbyt wiele nie chce
    pisać. Na pierwszym miejscu dał mi taką odpowiedź:

    http://konfiguracja.c0.pl/oe/

    Jeszcze kilka innych też wyświetlił. Nie czytałem, ale domyślam się,
    że o ustawianiu nagłówków też tam jest.

    --
    Jarek