    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zakup nieruchomosci z zamiana w rozliczeniu.
    Date: Mon, 5 Mar 2012 17:04:11 +0100

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:jj0oil$p21$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

    > No tak, zapomniałem, że polskie prawo domyślnie zakłada, że każdy obywatel
    > jest przestępcą, a państwo może odstąpić od wykonania kary, kiedy obywatel
    > dowiedzie swojej niewinności ;)

    No niestety tak jest w tej republice bananowej.
    Swoja droga ja moge tylko zasugerowac aby jak najdokladniej/najwiecej opisac
    w akcie notarialnym np moim zdaniem warto by bylo wpisac stan techniczny
    mieszkania ze jest np zly wtedy skarbowka nie bedzie sie czepiac (bo jest to
    spisane w kacie) ze ten "odsprzedajacy" mieszkanie sprzedaje je za mniej
    (lub wiecej - ale to zalezy jak juz sie z ta druga strona umowicie). Sam
    mialem taki numer ze skarbowka chciala mnie scigac ze kupilem mieszkanie za
    tanio jak na ich widzimisie ale pokazalem im akt notarialny ze mieszkanie
    bylo zrujnowane i sie odczepili. Dlatego mozna ten operat zalaczyc do aktu
    jako dupokrytke.