  • Data: 2009-05-21 20:30:10
    Temat: Re: Zalane panele podłogowe
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, a teraz zadaj sobie pytanie - co masz pod panelami.
    > Nie chce straszyc - ale slyszalem juz o przypadku calkiem sporej hodowli
    > plesni pod takimi suszonymi panelami... (pytanie tylko, czy u Ciebie
    > woda miala okazje dostac sie pod panele)

    generalnie pod panele to Ci woda wejdzie jak wyleje sie cos przy scianach.
    na laczeniach to woda tak latwo nie przeniknie. panele spuchna ale zeby
    wlazla pod panele to marna szansa.
    ja widzialem przypadek gdzie po tynkach i wylewkach w niedlugim czasie(okolo
    miesiaca chyba) gosc polozyl folie i na to panele.
    po pierwszej dobie dyletacja zniknela i pojawily sie fale
    po drugiej dobie sciany bylu wilgotne do 0,5 m :)

    --
    pzdr
    piotrek