  • Data: 2010-05-17 14:16:56
    Temat: Re: Zalanie piwnicy - jaka pompa?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jedna ze szkół mówi, żeby wogóle nie pompować, bo pompowanie tylko powieksza
    dopływ wody. Czekać, aż poziom wody opadnie nieco sam i dopiero wtedy można
    resztę odpompować.
    U mnie podcieka kanał w garażu. Zmajstrowałem pompkę od pralki na pływaku ze
    styropianu. Pompka aby zaczęła pompować wymaga zalania wodą albo lejkiem od
    strony węża albo (lepiej) zassania od strony wylotu.
    Zaleta jest taka, że pompka potrafi ssać z płycizny. Wystarczy 1 cm wody i
    już daje radę. Wszystkie pompki typu za 99 w promocji muszą mieć minimum 10
    cm, żeby chciały pracować
    Jacek