  • Data: 2011-07-24 18:03:05
    Temat: Re: Zamakający otwór kominowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2011 19:42, amir pisze:

    > grzebiac w internecie natknąlem się na rozmowe
    > dekarzy, jednoznacznie stwierdzili
    >
    > nie mozna murowac z dziuarwki co jest nagminne, u mnie tez niestety
    > (4ostatnie wartwy to pełna cegła)

    A jaka ta pełna cegła? Klinkier?

    A jak nie, to jak wykończyłeś? Bo moim rodzicom komin zrobili z pełnej
    cegły zwykłej i za chiny ludowe płytki elewacyjne nie chcą się trzymać -
    po każdej zimie zawsze kilka podpada.

    Ja mam systemowy z obudową z keramzytobetonu i płytki elewacyjne
    trzymają się znakomicie, mimo cholernych upałów w chwili układania
    (ledwo nadążałem układać płytki zanim wysychało).

    Ze 4 zimy już przeżył bez strat ;)

    Dodatkowo - wiech nie mam "robiony" tylko jest nałożona porządna,
    jednolita betonowa "czapeczka" z kołnierzem, a nad otworem jest metalowy
    daszek.