    From: "Dirko" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Zamarzliście?
    Date: Sat, 1 Feb 2014 11:09:23 +0100

    news:slrnleo4go.eq9.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Każdy podręcznik ogrodnictwa wam powie, że "najlepiej wyhodować
    > sobie rośliny z nasionka". Ale nie mówi wam, że jeśli chodzi o nasionka,
    > natura ma właściwe sobie obyczaje. Takie jest bowiem prawo, że albo
    > wam nie wzejdzie żadne z zasianych nasionek albo naraz wzejdą wszystkie.

    Hejka. Najlepsza jest różnorodność bo nie wyobrażam sobie ogródka czy
    działki gdzie są same rośliny wysiewane z nasion a nie ma bylin czy
    cebulowych.
    Dawniej żona wysiewała: smagliczki, lwie paszcze, maciejki, ubiorki,
    brachykomy, szałwie, mieszanki ozdobnych (w kolorach), bratki, szałwie,
    lewkonie, malwy ...
    Obecnie ogranicza się do aksamitek, astrów, cynii i nasturcji.
    Zaś ja zazwyczaj wysiewam sałaty, rukolę, rzodkiewki, buraczki, kapustę,
    bób, słonecznik jadalny, marchewkę, pietruchę naciową, ogórki...
    Pozdrawiam przedsiewnie Ja...cki