  • Data: 2011-03-29 20:04:29
    Temat: Re: Zamienię się
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:imqcne$fmh$1@opal.futuro.pl...

    > Ale nie ma za wielkiego ruchu na autostradach w nas. Pusto.
    > Ja też z przekory nie jadę A1. Moi znajomi mówią to samo. Unikać płatnych
    > autostrad.
    > Najpierw skubali podatek drogowy a teraz jeszcze im płacić za kilometry
    > jak droga zbudowana za nasze pieniądze.

    Masz 100% racji. Tyle ile sobie zycza za przejechanie autostrada to jakas
    paranoja. Nie jezdze, nie stac mnie, zeby wyp... pare stow na przejazd w
    jedna dluzsza strone pare razy w miesiacu. Jak jade na wakacje to mnie wali
    czy bede jechal dwie godziny dluzej. Najpierw zdzieraja 80% akcyzy w paliwie
    a pozniej takie drogi dla ludu. Paranoja. Jak bez przerwy beda remontowac
    rownolegle drogi do autostrad to moze w koncu pojda po rozum do glowy, ze w
    dluzszej perspektywie globalnie to sie nie oplaca.

    Pozdro.. TK