eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZapotrzebowanie na energię cieplną a zużycie energii (sprawność kotła) › Re: Zapotrzebowanie na energi ciepln a zu ycie energii (sprawno kot a)
  • Data: 2012-10-23 17:35:28
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na energi ciepln a zu ycie energii (sprawno kot a)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Paź, 17:18, "kiki" <l...@l...net> wrote:
    > Ja powiem szczerze myślałem, że oni cokolwiek badają. Że jak kupisz od kogoś
    > dom to ,asz gwarancję zera mostków itp :-) Że ci normalnie pomogą i powiedza
    > co poprawić :-) A te dranie sprawdzały tylko czy masz dla nich wynagrodzenie
    > :-)

    Bo idea tego certyfikatu była całkiem dobra, tylko wykonanie, jak to u
    nas, do dupy :>
    Jest sporo ludzi którzy robią to rzetelnie i faktycznie taki papier
    jest jakąś wartością dla właściciela, ale 90% z nich to przypadkowi
    ludzie którzy poszli na kurs żeby mieć uprawnienia i kosić kupę kasy.
    A że nadzoru żadnego nad tymi certyfikatami nie ma, no to mamy co
    mamy :]

    L.