  • Data: 2013-11-19 22:43:23
    Temat: Re: Żarówka LED
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 listopada 2013 21:43:12 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    od pół roku palę papierosa na baterię i mam nawis inflacyjny. Podchodziłem
    sceptycznie do takich żarówek. Jestem mile zaskoczony. Świeci lepiej niż tradycyjna
    czterdziestka i trochę gorzej niż sześćdziesiątka. Światło miłe dla oka. Kolory w
    porządku. Jak by jeszcze te deklarowane 30000 godzin chciała świecić to było by
    świetnie.

    > Po ile? W biedronie byly ostatnio po 12 pln. Chcialem kupic i sprawdzic
    >
    > bo wygladaly calkiem sensownie z zewnatrz ale cos kurde nie moglem sie
    >
    > przekonac, mam uraz po pierwszych testach LEDow 2-3 lata temu ktore
    >
    > dawaly typowo "trupie" swiatlo (mimo ze barwa byla niby biala - ciepla :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    22 zyle. Też miałem podobne obawy. Zaryzykowałem. W razie nietrafionego zakupu
    wsadził bym ją do korytarza. Tam się świeci przez całą dobę i mi wisi że trupio bym
    wyglądał bo lusterka nie ma. Jutro jak będę przejeżdżał obok sklepu to nabędę drogą
    kupna, bo podpierdolić pewno się nie da, jeszcze jedną sztukę. Wychodzi że w miarę
    jak będą się wykańczały świetlówki trzeba przechodzić na LEDy. Zastąpiłem tą ledówką
    świetlówkę o mocy chyba 12W. Rożnicy nikt z domowników nie zauważył. Ledówka to Mini
    Classic Led 40/5W/E27. 420 lumenów