  • Data: 2013-11-20 08:53:46
    Temat: Re: Żarówka LED
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 20 listopada 2013 00:08:50 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Wychodzi ze wycofanie żarówek było dobrym posunięciem. Alternatywne źródła
    > światła się rozwinęły i mają coraz lepsze parametry.

    A tam sie rozwinęły.
    Jasność dalej jest goowniana. Szczegolnie w porównaniu do solidnej 100W żarówki.
    W porównaniu do świetlówek też.
    Pogadamy jak będzie wiadomo ile takie wynalazki żyją.
    Bo sens jest tylko wtedy jak ledówki żyją długo, świecą mocno i mają sensowną
    reprodukcję kolorów.
    Cieszenie się z tego że ledówka kosztuje 5-10x więcej niż żarówka i świeci gorzej
    jest smieszne.

    Jam jest gadzeciarz. Ale ledówki omijam bo szanuje swój czas i pieniądze. Oczy też.