  • Data: 2011-03-27 15:41:03
    Temat: Re: Zarowka - bum - przeciazenie
    Od: "Papu S.merf" <w...@P...5.zł> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "P" napisał:
    > W ostatnim okresie (ok 1 m-c) ze trzy razy padły mi żaróki z tym że:
    > - za każdym razem z wielkim hukiem
    > - za każdym razie wywalało zabezpieczenie przeciążeniowe
    > Niepokoi mnie ten stan rzeczy. Co to może być?

    albo od miesiaca kupujesz jakeiś trefne żarufki, albo od miesiąca ktoś ci
    skopał instalację elektryczną, jeśli ni f tym problem to:
    gdy w sieci wystąpi jakeiś mocne przepięcie to może odparować żarnik i
    zrobić zwarcie łukiem w skutek czego szkło nie wytrzymuje szoku termicznego,
    a jeśli żarufka ma w bańce podciśnienie to masz efekt eksplozji (implozja:O)
    więc albo w okolicy ktoś nieprawidłowo podłączył jakieś sporej mocy
    urządzenie pszemysłowe, albo sam coś takiego podłączyłeś?:O)