    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Jul 2020 09:00:22 -0700 (PDT)
    <re7vi8$qq6$1$Janusz@news.chmurka.net> <20200710133139.16540491@mateusz>
    <red235$4qu$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <5f0b86a3$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5f0dcbdd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5f0dde65$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200714184749.76279ef9@mateusz>
    <d...@g...com>
    <3...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    Subject: Re: Zarządzanie dyskiem zewnętrznym
    From: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>

    > Kawę też parzycie guglem, gwoździe wbijacie i grządki w ogródku
    > uprawiacie?

    Potraktuję to poważnie bo uważam, że zasługujesz na poważne traktowanie.
    Ile znasz instytucji, które maja dedykowane oprogramowanie? Ile jest takich co sobie
    przystosowało standardowe oprogramowanie powszechnie dostępne. Moim zdaniem bardzo
    dużo jest takich firm, osób którzy biorą oprogramowanie tak jak leci bez specjalnego
    kombinowania co można z tego wycisnąć. Osobiście znam mase takich osób (firm). Bo nie
    mają pojęcia co można zrobić, bo potrzebują niewielki fragmencik tego co można
    uzyskać z danego oprogramowania albo zwyczajnie lenistwo, niechęć.
    Jeśli zaczyna się coś robić to nie zastanawiasz się jakie będą potrzeby na końcu bo
    nawet nie masz na to odpowiednich środków. bierzesz najprostsze rozwiązania,
    najtańsze i te, które znasz. Po chwili okazuje się, że to już nie wystarczy ale nie
    masz czasu na zmianę bo są inne rzeczy ważniejsze. Aż któregoś dnia budzisz się i
    stwierdzasz, że nie pójdziesz dalej jak tego co do tej pory było prowizorką nie
    zmienisz. Wtedy zaczynają się pytania: dlaczego nie wziąłeś ..., a poco to wziałeś
    ..., nie mogłeś ..., itd.
    Nie wziąłem, nie mogłem itd. Teraz potrzebuję. Szukam. Może znajdę. Nie mam czasu na
    przeszukiwanie oprogramowania, które dzień w dzień jest coraz nowsze i inne. To
    młodzi ludzie są specjalistami od takich aplikacji. Ja jestem za stary na to i muszę
    koncentrować się na tym na czym się znam. Dobrze, że w ogóle jest taka możliwość jak
    zmiana czegoś tymczasowego na lepsze. Miałem w swoim życiu tyle sytuacji kiedy na
    takim etapie się zatrzymywałem i koniec na nic więcej nie można było sobie pozwolić.
    Do kawy mam ekspres , niestety na kapsułki. Też tymczasowy.
    K.