    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zasilacz do LED - bez obciążenia
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 09 Nov 2021 11:38:00 GMT

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Kto ci tak powiedział? serwis czy producent?

    Troche poczytałem plus sprzedawcy.

    > Akurat nie o tym myślałem, pytałem dlaczego zasilacza led nie
    > wyłączasz?

    Bo musiałbym zrobić wiecej przewodów i wiecej gniazdek - jednym słowem
    kucie kucie kucie :)
    Dodatkowo szukałem włączników które potrafią sciemniac ledy to albo ja
    nie wiem kogo zapytac albo nikt nic nie wie...
    A tak mam sterownik z którego moge włączyc wyłączyc 4 strefy led, moge
    regulowac jasnosc a sterownik jest bezprzewodowy.

    > Jak Ci sie spali dom od zasilacza to zmienisz zdanie.

    Hmm, kupujac meble z ikea tez mam tak podłączone oswietlenie kuchni.
    Zasilacz na stałe do pradu a swiatło włączane takim bezprzewodowym
    guziczkiem.
    Co gorsza, zasilacz lezy na meblach. Mowisz ze ryzykuje?

    Akurat zasilacze od ledów beda wisiały na scianie w miejscu gdzie nie
    bedzie sie miało od nich co zapalic ale zmartwiłes mnie w kontekscie
    tych mebli kuchennych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem