  • Data: 2020-06-06 01:17:27
    Temat: Re: Zasobnik warstwowy CWU
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Jun 2020 23:34:28 +0200, Jakub Rakus <s...@o...pl> wrote:
    > O to to, u mnie długie rurki z kotłowni do punktów poboru i bez
    > cyrkulacji przelewałbm codziennie basen wody.

    Mam to samo, bez cyrkulacji to była mordęga. Szybkie mycie rąk na
    zimno, lanie wody w prysznicu, żeby zleciała zimna....

    > Możesz podać konkretny model tego bojlera?

    Galmet Neptun Kombi. Robią go w dwóch wersjach: przyłącza boczne
    (wężownica, cyrkulacja, pochwa na czujnik temp.) z lewej lub prawej,
    jak komu bardziej pasuje.
    Na górze jest plastikowa zaślepka, po jej zdjęciu i wydłubaniu pianki
    jakieś 8 cm poniżej jest zakorkowana mufa 1/2", którą można
    wykorzystać jako przyłącze ładujące. Ładowanie wspólne z poborem
    ciepłej się nie sprawdza, piec jak startuje zanim rozgrzeje wymiennik
    przez chwilę daje zimną wodę, co studzi tą cieplejszą i czuć to pod
    prysznicem. Po przełączeniu na ładowanie z góry problem zniknął.

    --
    Marek