  • Data: 2020-06-09 08:53:19
    Temat: Re: Zasobnik warstwowy CWU
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, June 9, 2020 at 8:30:56 AM UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:

    > Widziałeś jaki to jest przepływ przez te pompki do CWU? Moja pompka 3W
    > musi chodzić jakieś 6-8 min zanim temperatura na powrocie ~zrówna się z
    > tą którą pobiera ze zbiornika.

    Ja sie specjalnie nie zstanawialem ile to ciepla marnuje ;) i ile kosztuje...
    Napisalem tylko jaka jest roznica w obiegu z termostatem...

    BTW u mnie pompa chyba 7W ( wygooglalem na szybko podobna, ale moja ma ponad 10 lat,
    wiec moze wieksza moc byla wtedy?), ale mam czujnik temp. na powrocie i sie wylacza,
    wiec woda i tak nie krazy w kolko, niezaleznie czy jest instalacja z termostatem czy
    nie...