  • Data: 2013-09-28 16:25:35
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 28 września 2013 07:34:26 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > zastanawiam sie czy osoby piszący te bzdety w ogóle mają pojęcie co piszą
    > czy tylko powtazają bzdete która powiedziła pani gienia.
    Sie zastanawiaj dalej. Siedzisz po drugiej stronie barykady i masz w nosie czy
    przelew za solary które montujesz klientowi jest od niego czy z banku z dopłatami.

    Jednak ten co kupuje powinien liczyć a na dzisiaj dopłaty sa tylko do odsetek od
    kredytów.
    Pytałem w dwóch lokalnych firmach z reklamami"solary z dopłatami" o cenę.
    Na gotowo po odliczeniu dopłat wyszłoby mnie drożej niż sam kupię zestaw.
    Kilkadzeisat kilometrów od moje miejscowości jest gmina Miastko- tam kilka lat temu
    był bardzo sensowny program doplat do solarów- wyrwali z UE chyba coś koło 3 mln zł
    na dopłaty dla kilkuset gospodarstw domowych. I dzięki tym dopłatom mieszkańcy
    płacili poniżej 3tys zł za zestaw jeśli dobrze pamiętam.