  • Data: 2013-09-30 09:15:53
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-29 23:03, Marek Dyjor pisze:

    > a to jakaś nowość... kolejna gówno prawda od pani gieni...
    >
    > dopłata jest do całej kwoty. Kosztorys jest na mniej wiecej 5tys x ilość
    > kolektorów.

    Chcesz powiedziec, ze montaz jednego kolektora to piec tysi? Trzy
    kolektory to pietnascie tysi?

    > netto 35% tej kwoty zwraca FOŚ. (netto bo po odliczeniu
    > podatku od dopłaty).

    To policzmy tak na szybko:
    15000*35%=5200

    Czyli wklad wlasciciela 9800,-
    Na szybko znalezione w necie i wcale nie najtansze zeby nie bylo:
    http://allegro.pl/hewalex-solar-solary-zestaw-solarn
    y-3-slp-kompakt3-i3558123905.html

    Dalej - od dotacji trzeba zaplacic podatek 19% i reszte kwoty zdaje sie
    w kredycie bankowym, czyli plus kolejne ze 20%.
    Jezeli sie nie myle to sorry, ale ja w tym interes to owszem widze ale
    tylko dla banku.

    Pozdro.. TK