  • Data: 2013-09-30 07:26:43
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Dwa razy pisałeś to samo. Po co? Czy zawsze w swoim czytniku musisz
    > pisać dwa razy? Poza tym co to znaczy " tak wygląda Twój post
    > uparciuchu". Wiem jak wygląda. Dobrze wygląda w moim czytniku.

    to co robi czytnik google jeśli mozna go wo góle tak nazwać to raczej objaw
    arogancji tej firmy niż jakiejś wyjątkowej inteligencji tego czegoś.

    Po pierwsze to coś to nie czytnik tylko interfejs webowy do systemu usenetu.

    Tworząc tę aplikację ludze z google powinni sie najpierw zapoznać ze
    standardami obowiązującymi w systemie usenet a potem sie dostosowac do nich,
    a nie robic po swojemu.

    Po drugie zamiast magicznie ukrywać cycaty, przy okazji dodając do każdej
    linijki po kilka wolnych linii ich cudo mogłoby fizycznei eksterminować
    śmieci z kolejnych postów, co byłoby zgodne z zasadami obowiązującymi w
    usenet.

    To co robią jest wynikiem tego, że aplikacje tworzą ignoranci nie mający
    chyba pojęcia, że działanie usenetu jest dość dokładnie opisane w ogolno
    dostepnych dokumentach. Powstaje pytanie czy w ogóle mają świadomość, że
    googla nie jest podstawowym sposobem dostepu do usenetu.