  • Data: 2013-10-02 21:06:18
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l2hm55$dpq$1@usenet.news.interia.pl...
    >W dniu 2013-10-02 16:24, Ghost pisze:
    >
    > Nie musisz sie ze mna zgadzac. Mozesz zalozyc, ze swiata idealnego na
    > ziemi nie bedzie

    No ale masz chyba juz wystarczajaco lat by sie w tym ze mna zgodzic?

    > Jakis czas temu czytalem na temat spotkania obecnego premiera z
    > przedsiebiorcami. No i mowi im, ze rzad bedzie sie staral upraszczac
    > prawo, likwidowac bariery i ograniczac zatrudnienie w administracji
    > czyniac panstwo tanszym.
    > Co powiedzial na spotkaniu z przedstawicielami administracji? Ano, ze nie
    > bedzie likwidacji etatow w administracji, bo panstwo musi byc sprawne, co
    > nie znaczy tanie. Taki byl mniej wiecej sens tych spotkan. Jaki rysuje sie
    > obraz? Kazdy uslyszal co chcial, a premier jest git. Mam wrazenie, ze na
    > tym polega ostatnimi czasy rzadzenie.

    Maniek, tak przebiega ZARZADZANIE i od zawsze.

    Zastanow sie teraz w duchu, jak gadasz z klienatmi, rodzina, dostawacami -
    czy nie dbasz o to by byli zadowoleni? W zyciu sprzedajemy przede wszystkim
    zadowolenie WSZYSCY, i tak naprawde tylko to sie liczy. No chyba, ze ktos
    jest psychopata.

    > Wiec jezeli ktos traktuje mnie jak debila, myslac, ze kupie kazda scieme
    > to sorry nie kupie.

    Kupisz, nie kazda, ale kupisz - wiem, bo pracuje dla branzy reklamowej :-)