    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Date: Wed, 02 Oct 2013 21:18:55 +0200
    <l24usq$3gf$1@node1.news.atman.pl> <l2bb0j$e2h$1@node1.news.atman.pl>
    <l2bgqb$1lc$1@speranza.aioe.org>
    <5249fd0f$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2dlhv$t5m$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <l2e6h6$ncn$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <l2h2j9$21n$12@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <524c294e$0$2218$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <524c4cc7$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <524c5b73$0$2181$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <524c6381$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2hpui$lmg$1@usenet.news.interia.pl>
    <524c6d0e$0$2210$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-10-02 20:59, Ghost pisze:

    > Maniek wez przestan. Doznales emocjonalnego porywu, a pozniej
    > emocjonalnego zawodu. Zle podchodzisz do tego. Tak, wiem, 95% populacji
    > tak do tego podchodzi.

    Nie zastanawiam sie nad przyczynami uniesienia. Byc moze masz racje, ale
    co z tego wynika? Jedyne co mi sie nasuwa na mysl to tylko to, zeby
    wogole odseparowac sie od polityki, bo skoro mamy byc porywani tylko
    emocjami, by pozniej okazalo sie, ze to nie ma nic wspolnego z tym co
    chce sie zrobic, to nie ma znaczenia kto wygra, bo i tak nie mozna
    nikomu zaufac.
    Rzadzenie sprowadza sie do jakichs spontanicznych pomyslow w trakcie
    kadencji i badaniu nastrojow na ich realizacje. Ale to moze przeciez
    kazdy, wiec po co im moj glos?

    > Jeszcze raz: nie da sie wygrac wyborow skladajac jedynie w 100%
    > realistyczne, na chlodno wykalkulowane obietnice.
    >
    > Wlasnie z powodu dominujacej przewagi jaka daja te emocjonalne porywy.

    Raz mozna dac sie oszukac. Dlatego w zblizajacych sie wyborach bede
    zajety. W mysl tego co piszesz porwany wczesniej emocjami dzis wiem, ze
    to byl kit. Ci obecni mam wrazenie, ze nawet nie starali sie zachowywac
    pozory. Co innego mowia i zupelnie co innego robia. Moznaby powiedziec
    hipokryzja, ale to tylko pozory. Drugie dno jest zgola inne. Wiec dzis
    nie mam na kogo glosowac, a dla tych ktorzy sa po prostu szkoda mi
    czasu. Wszystko jedno kto wygra, bo na rowni sa niewiarygodni.

    Pozdro.. TK