  • Data: 2013-10-03 13:14:52
    Temat: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-03 12:58, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 3 październik (czwartek), gdy o godzinie 11:10
    > *Maniek4* naskrobał(a):

    > Leniami jest łatwiej rządzić. Po prostu łatwo przewidzieć co zrobią albo
    > raczej czego nie zrobią.
    > Władze spółdzielni mieszkaniowych "lubią" wykorzystywać lenistwo swych
    > członków do na przykład przedłużenia swej kadencji.

    Mowa nie jest o lenistwie tylko o tym, ze i tak bedzie jak jest.
    Ghost zwrocil uwage na wykorzystywanie marketingu do wygrywania wyborow
    konczacego sie opowiadaniem w sumie tego czego i tak nie ma sie zamiaru
    zrobic. Z ostatnich lat wiemy, ze obie duze partie obiecywaly
    ograniczenie administracji i obie te partie robily dokladnie odwrotnie
    tlumaczac to na swoj sposob. Zwykle, ze bedzie obywatelom lepiej. To
    tylko jeden z przykladow. Po prostu nie ma na kogo glosowac. Tu nie
    chodzi o to czy sie chce pojsc na wybory, czy nie, tylko o wiare, ze
    pojscie na te wybory moze cos zmienic.
    Moim zdaniem musimy jeszcze poczekac na zmiane pokolenia. Moze to cos
    zmieni.

    Pozdro.. TK