  • Data: 2012-05-25 06:58:06
    Temat: Re: Zastosowania rur alupex.
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Maj, 22:41, "Wasyl" <w...@o...pl> wrote:

    > Marek Dyjor też poleca TECE, może napisze dlaczego? ;)

    też polecam ale rzadko stosuję :) Klienci niestety wymuszają
    korzystanie z tańszych producentów. Chin albo włoszczyzny nie używam.
    Purmo możesz brać bez obaw. Groźniejsi są wykonawcy nie
    przestrzegający zasad montażu.
    A otuliny? Czasem umieszczam je w materiałach pomocniczych.

    p. Piotr

    pozdrawiam Piotr