    From: Piotr Boncza <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zastosowania rur alupex.
    Date: Thu, 24 May 2012 21:58:06 -0700 (PDT)

    On 24 Maj, 22:41, "Wasyl" <w...@o...pl> wrote:

    > Marek Dyjor też poleca TECE, może napisze dlaczego? ;)

    też polecam ale rzadko stosuję :) Klienci niestety wymuszają
    korzystanie z tańszych producentów. Chin albo włoszczyzny nie używam.
    Purmo możesz brać bez obaw. Groźniejsi są wykonawcy nie
    przestrzegający zasad montażu.
    A otuliny? Czasem umieszczam je w materiałach pomocniczych.

    p. Piotr

    pozdrawiam Piotr