  • Data: 2017-02-04 12:00:12
    Temat: Re: Zasuwa do kanalizacji
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    > Nie chodzi mi tu o zasuwę zwrotną (chociaż taka by była najlepsza), ale
    > o jakieś ustrojstwo, które można ręcznie zakręcić i odciąć odpływ z

    Od razu piszę: ręcznej nie polecam.Sąsiad miał, nie wiem jaki typ.
    Raz była potrzeba zamknięcia, ale nie zdążył.Był poza domem.
    A nie da się za nią syfonu zrobić? Ale i rewizja byłaby potrzebna...
    Ale , z drugiej strony, to przy takim spadku i tak rewizja potrzebna...
    A z drugiej strony: po co ta zasuwą?Skoro kanaliza grawitacyjna działa, to
    znaczy, że dom jest wyżej.Więc co- jakiś lokalne podtopienie przewidujesz?No to
    woda wierzchem wejdzie, nie będzie się w ciasne rury wciskać.A którędy u Ciebie
    wyjdzie? Kinetę - pewno masz- masz wylot na poziomie ziemi, albo wyżej.Sedes?
    Przeanalizuj, po co ona.Bo jedyna realna potrzeba, to jakiś otwór na poziomie
    kanalizy.U sąsiada była to kratka w piwnicy...
    pozdro.abomito