eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie › Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
  • Data: 2013-08-07 14:23:10
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 7 sierpnia 2013 09:26:15 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Bo kogutek wie wszystko najlepiej, choć jest tylko i wyłącznie
    >
    > teoretykiem i uważa, że reszta chołoty musi udowaniać, że kogutek ma
    >
    > rację :)
    >
    > Swoją drogą to on jest niereformowalny i szkoda czasu, aby się z nim
    >
    > dochodzić.

    Mylisz się. Nie wiem wszystkiego najlepiej. Ale bywa że coś tam jednak wiem. I jak
    wiem to będę bronił tego jak wolności osobistej. To Ty, Dyjor i jeszcze parę osób
    wiecie wszystko. Przynajmniej tak się wam wydaje. Opis zaworu do bojlera znalazłem
    bez problemu w necie. Też możecie sobie znaleźć. Jak sami znajdziecie to może na
    dłużej zapamiętacie.