eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronieRe: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
  • Data: 2013-08-10 15:10:07
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 10 sierpnia 2013 14:28:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >jeden opis.
    >
    > Ale ja w markecie pracuje.
    >
    > I chcę zobaczyć jak Ty lub Jacek w zaworki dmuchacie;) Razem albo osobno,
    dmuchajcie jak chcecie.;)

    W Tesco na kartoflach robisz i się nie znasz na zaworach. Sprawdziłem przed chwilą
    coś w necie. Sprawdziłem czy się nie mylę. I może użytkownik ma rację i wypadało by
    go w takiej sytuacji przeprosić. Wpisałem do googla czego szukam. bach, jest. Dwa
    pierdyliony stron. Jadę po kolei. Pierwsza strona same gówniane informacje. A na
    drugiej bingo. Nie dość że zdjęcia to jeszcze opisy. Otóż w takich samych korpusach
    produkowana jest cała gama zaworów bezpieczeństwa. Są jedno funkcyjne instalacyjne -
    goły zawór bezpieczeństwa. Cena w granicach 6 złotych. Są dwu funkcyjne - zawór
    bezpieczeństwa + zawór zwrotny. Cena ok 13 złotych. Napisali że instalacyjne. Trzecia
    grupa do zawory z trzema funkcjami - zawór bezpieczeństwa + zawór zwrotny + zawór
    upustowy. W opisie zaznaczone że zapobiega kapaniu z zaworu bezpieczeństwa w czasie
    grzania i nie trzeba do takiej instalacji dodatkowego zbiornika. Nadmiar wody wpycha
    do rury przed bojlerem. Zawór zrobiony zgodnie z jakąś normą, ma dopuszczenie do
    stosowania itp. Napisali że to zawory dedykowane do bojlerów. Cena ok 25 złotych.
    Tak że drodzy słuchacze jak macie inne zdanie na temat zaworów bezpieczeństwa do
    bojlerów to możecie się pierdolić na koszt państwa. A użytkownik jeśli tego nie
    wiedział, bo jak by wiedział to by napisał, jest w temacie zaworów bezpieczeństwa
    głupszy od młotka. I to on powinien mnie przeprosić.